News

Amazon Ve Etsy SEO Nasıl Yapılır?

AMAZON SEO Nedir?

Çoğu zaman SEO denilince aklımıza sadece Google gelir. E-ticaret siteniz ürünlerinizi satabileceğiniz tek yer değildir. Amazon’da bir ürün sayfanız varsa ,ürünlerinize göre anahtar kelime kullanımı ile arama motoru sonuç sayfasında ürünlerinizin görünmesini ve müşterileriniz tarafından bulunmasını sağlarsınız.

Amazon SEO Nasıl Yapılır?

Amazon bireyler ve işletmeler tarafından kullanılan en popüler çevrimiçi pazar yerlerinden biridir. Site birçok farklı ülke ve dilde mevcuttur. Normal SEO da olduğu gibi Amazon SEO da doğru yapılmaması sorun oluşturabilir. Daha az trafik ve daha az satışla sonuçlanacaktır.

Amazon’un arama algoritmasının, sonuçları Google algoritmasından farklı çalışır. Klasik SEO da çok daha az sıralama sinyali ve faktörü vardır.

Amazon, sıralama algoritmasını kullanarak hangi ürün listelemelerinin bir kullanıcının aramasıyla alakalı olduğunu belirler. Bu algoritma, aynı aramayı yapan birinin ürünü satın alıp almadığı gibi, kullanıcı davranışıyla ilgili olanlar da dahil olmak üzere birkaç farklı faktöre bakar.

Amazon SEO yaparken dikkat edilmesi gereken faktörler aşağıdaki gibidir.

  • Ürün listeleme kategorilerini düzenleyin. Optimize edin.
  • Ürün listelemeleri için anahtar kelimeleri araştırın.
  • Ürün başlıklarına, özelliklerine ve açıklamalarına anahtar kelimeler ekleyin.
  • Yüksek kaliteli ürün resimleri yükleyin.
  • Ürünler için rekabetçi fiyatlar belirleyin.

ETSY SEO Nedir?

Etsy SEO, mağazanızın ve ürünlerinin Google gibi arama motorlarında ilgini sonuç gösterimi sağlar. Etsy’nin kendi arama işlevinde görünürlüğünü iyileştirme sürecidir. Ürünlerinizi satabileceğiniz Etsy; 2005 yılında küçük, bağımsız sanatçılar, yaratıcılar ile daha kişiselleştirilmiş bir dokunuşla hediyeler ve ürünler arayan müşteriler arasında bağlantı kurmak için kuruldu. 

Etsy’de ürünlerinize başarılı içerik oluşturma, temalar seçme, yüksek kaliteli görüntüler ile potansiyel müşteriler bularak arama motoru optimizasyonu teknikleri uygulanır. Mağazanızı oluştururken, dijital görünümü ve fiyatları, müşterilerin güveneceği ve geri dönecekleri bir imza markası oluşturmada göz önünde bulundurulması gereken temel faktörler olacaktır. Görüntünün tamamen profesyonel olması kullanıcıya güven sağlayacaktır. Ürün ve profil açıklamalarınızın da satışlara etkisinin olduğunu söyleyebiliriz.

Etsy SEO yaparken dikkat edilmesi gereken faktörler vardır. Bunlar;

  • Anahtar kelimelerinizi belirleyin.
  • Aynı anahtar kelimeyi çok sık kullanmaktan kaçının.
  • Gelen bağlantılar almak için mağazanızı tanıtın.
  • Müşteri deneyimi sağlayın.

ETSY SEO Nasıl Yapılır?

Etsy’de satış yapma deneyimi kazandıkça , SEO becerilerinizi geliştirmek ve müşterilerin listelerinizi bulmasına yardımcı olmak için sonsuz fırsatlara sahip olduğunuzu göreceksiniz. İster farklı anahtar kelimelerle denemeler yapıyor olun. İster müşteri hizmetleri politikanızı iyileştiriyor olun isterseniz mağazanızı daha aranabilir ve başarılı hale getirmek için her zaman atabileceğiniz adımlar vardır. Her zaman müşteri geri dönüşlerini önemseyin. Gelen dönüşler sizlerin rate oranınızı yükseltecek. Ürünlerinizin daha çok ön planda kalmasını sağlayarak sizi her daim ön sıralara yükseltecektir.

Size zaman kaybettirmeden, üstünüzden iş yükünü alarak Etsy’deki mağazanızı daha görünür yapalım. Create And Grow reklam ajansı olarak size yol gösteriyoruz. Bizimle iletişime zaman kaybetmeden geçebilirsiniz. Başarının sırrı çok çalışmaktan değil etkili reklam yönetimiden geçer.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.